Beltrums mannenkoor

Concerten

Op deze pagina een overzicht met foto’s en video’s van eerdere concerten.

Kerstconcert 16-12-2023

Video’s van het kerstconcert met Animato in de Waterstaatskerk te Hengelo.

Playlist

8 Videos

Drie Kienhuiskorenconcert 21-10-2023

Foto’s en video van het drie Kienhuiskorenconcert bij De Haverkamp in Markelo.

Tachtig zangers van het Beltrums Mannenkoor, Goors Mannenkoor en het Markelo’s Mannenkoor stonden op 21 oktober 2023 samen op het podium bij Zalencentrum De Haverkamp in Markelo. De dirigent van de drie koren is Hans Kienhuis, waardoor het concert de naam 3-Kienshuiskorenconcert meekreeg.

Korte video inpressie

Koffieconcert 23-10-2022

Foto’s van het koffieconcert met medewerking van zanggroep Rhumtas en Frank Sterenborg in de Dacapo.

Jubileumconcert 23-11-2019

Foto’s van het jubileumconcert met medewerking van Rutger de Vries, Fabulous Fifteen en Frank Sterrenborg en band in de R.K. kerk te Beltrum. Het licht en geluid werd verzorgd door Standby sound & light.

Kerstconcert 23-12-2018

Foto’s van het kerstconcert met medewerking van Herald Orriëns, zanggroep Rhumtas en Frank Sterenborg en band in de R.K. kerk te Beltrum. Het licht en geluid werd verzorgd door Standby sound & light.

Concert 14-10-2017

Diverse video’s en foto’s van het concert samen met Animato uit Hengelo (o).

Rob de Nijs medley

Nights in white satin

What a wonderfull world

Passing bye

Love changes everything

Laat je droom bestaan

Somewhere

A hard days night

Pirates of the Caribbean

door Animato

Moment for Morricone

door Animato

Serenade 06-10-2017

Foto’s van een kleine serenade wat we gebracht hebben aan onze dirigent Hans Kienhuis ter gelegenheid van zijn afscheid als directeur van de regenboogschool in Lichtenvoorde.

Voorjaarsconcert 09-04-2017

Foto’s van het voorjaarsconcert met medewerking van Jazzewind

Voorjaarsconcert 2016

Foto’s van het voorjaarsconcert met medewerking van The Voices

Concert 18-10-2015

Foto’s van het concert met medewerking van het Goors Mannenkoor, ten ere van het veertigjarig dirigentschap van Hans Kienhuis en tevens de uitreiking van de koninklijke onderscheiding door de locoburgemeesteres in de Bonifatius kerk te Lichtenvoorde.